czwartek, 10 grudnia 2015

Bakaliowe Smakowanie Trójmiasta

Od długiego czasu czekałam na zimową edycję Bakalii, która odbyła się w zeszłą sobotę. Odruchowo poszłam do budynku Sztuki Wyboru w gdańskim garnizonie, ale zamiast targów trafiłam na festiwal Smakuj Trójmiasto.

Nigdy wcześniej nie widziałam 45 restauratorów w jednym miejscu. Po jedzenie, które mogliśmy kupić za naprawdę niewielkie pieniądze, ustawiały się kolejki. Wiele osób mówiło, że takie wydarzenie powinno obejmować dwa, a nie jeden dzień. Oczywiście po to, żeby wszyscy się najedli :) Niektórzy rezygnowali nawet ze zjedzenia śniadania, żeby mieć miejsce na trójmiejskie pyszności. Przy zbliżających się świętach, zjedzone dania były też inspiracją, którą nawet sama zamierzam wykorzystać :) 

Ale wracając do Bakalii! Okazało się, że mają miejsce dosłownie kilka metrów dalej, w Starym Spichlerzu. Podobnie jak na Smakuj Trójmiasto, ogromna frekwencja i ciepły, świąteczny klimat. Oczywiście nie ominęłam okazji na kupienie prezentów. Mydło z zieloną herbatą, z jednego zdjęcia, powędrowało akurat do mojego mikołajkowego buta :) 

Zobaczcie fotorelację!




















1 komentarz:

  1. Wygląda przesmacznie, aż burczy w brzuchu :)

    Może chcesz dołączyć do archipelagu artystów i tolerancyjnych Escursione?

    http://escursione.blog.pl/

    Archipelag Escursione składa się z siedmiu wysp – elitarnego Mortlune, gorącego Igneus Cataracta, ubogiej Naraki, dziewiczego Arknass, lodowatej Vinterii, nowoczesnego Los Candrahas oraz mrocznego Pandemonium. Którą z wysp wybierzesz dla siebie?

    Tworzymy społeczeństwo tolerancyjne. Każdego kto czuje się odrzucony – przyjmiemy z otwartymi rękoma. Razem stawimy czoła problemom społecznym. Dla nas nie liczy się to, jaki masz kolor skóry, oczu, włosów, co wyznajesz, jaką masz orientację lub jak wyglądasz, kim jesteś, czy jesteś lubiany oraz ile masz lajków na Facebooku, czy obserwatorów na Instagramie - zostań jednym z nas!

    OdpowiedzUsuń